می تواند نفروپاتی دیابتی به خوبی توسط درمان مناسب کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند نفروپاتی دیابتی به خوبی توسط درمان مناسب کنترل

می تواند نفروپاتی دیابتی به خوبی با درمان مناسب کنترل؟ مشخص شده است که دیابت یکی از علل اصلی بیماری های کلیوی است، بسیاری از افراد مبتلا به دیابت را به نفروپاتی دیابتی پس از 15 سال توسعه، حتی پیش از آن. بنابراین کنترل قند خون در درمان این بیماری بسیار مهم است.

بیماری های کلیوی است که توسط قند خون به طور مداوم بالا باعث می توان جلوگیری کرد اگر شما قند خون خود را مدیریت با نگه داشتن آن در محدوده هدف خود را بیشتر از زمان. نگه داشتن فشار خون خود را تحت کنترل نیز برای پیشگیری از بیماری های کلیوی مهم است.

راه های متداول برای کنترل فشار خون خود را

کاهش وزن

خوردن نمک کمتر

اجتناب از الکل و تنباکو

ورزش منظم،

درمان بیماری های کلیه

اگر بیماری کلیوی زود تشخیص داده شود، درمان می تواند پیشرفت بیماری را کند. یکی از درمان های رایج برای بیماری کلیه یک رژیم غذایی کم پروتئین است. پروتئین تمایل به افزایش حجم کار از کلیه ها. با کاهش مقدار پروتئین می خورید، شما همچنین می توانید حجم کار از طریق کلیه را کاهش دهد. همچنین درمان های پزشکی برای کاهش فشار خون وجود دارد.

اگر نارسایی کلیه رخ می دهد، دیالیز به حذف مواد زائد که به ناچار خواهد ساخت تا در خون لازم است. یا شما می توانید برخی از داروهای چینی را انتخاب کنید برای کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده ای در روز ما استفاده می شود. با کمک این درمان، افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند زندگی طولانی تر و بهتر است، برخی از آنها حتی می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: